Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
de muncă temporară facilitează tranzițiile
Avantajele muncii temporare pentru companii
Munca temporară răspunde unor necesități conjuncturale, probleme care trebuie rezolvate urgent: creșteri brute ale producției, comenzi neprevăzute, absența neașteptată de la locul de muncă a unor angajați; Costurile muncii devin, cel puțin în parte o cheltuială variabilă și care nu apasă ca un cost fix în bilanțurile societății; Apar mai puține situații de litigiu , comparativ cu contractele de muncă pe perioadă nedeterminată; Poate fi utilizată în cadrul unor companii care trebuie să experimenteze strategii de dezvoltare sau de inovație ( inginerii, lansarea de noi produse pe piață, pătrunderea pe noi piețe), reducînd riscurile legate de eventuale insuccese; Permite satisfacerea prioritară a exigenței de a face alegeri care să fie reversibile, fără mari complicații, limitând astfel costurile și barierele care apar în momentul plecării personalului.
Munca temporară vă economisește timpul prin :
- întocmirea dosarului de angajare incluzând toate documentele necesare angajării;;
- pregătirea documentației necesare angajării ( contracte de muncă, de confidențialitate, declarații ale angajaților etc)
- înregistrarea contractelor de muncă la Inspectoratul Teritorial de Muncă
- asigurarea controlului de medicina muncii
- întocmirea tuturor documentelor de modificare/încetare a contractelor de muncă și înregistrarea lor la Inspectoratul Teritorial de Muncă;
- menținerea la zi a documentelor din dosarele angajaților;
- gestionarea pontajului lunar(prezență, concedii)
- realizarea calculului salarial(cu toate indemnizațiile, sporurile,bonusurile și reținerile aferente);
- generarea declarațiilor salariale pe suport de hîrtie și electronic(CAS,Șomaj, Asigurări de sănătate,cota de concedii și indemnizații, declarația lunară la ITM, precum și alte declarații stabilite de lege)
- depunerea la autoritățile competente a declarațiilor salariale lunare și a statului de salarii;
- administrarea cărților de muncă; a întocmirea și depunerea fișelor fiscale la autoritățile fiscale;
- întocmirea tuturor documentelor solicitate de angajați;
- gestionarea pachetelor de beneficii;
- gestionarea relației cu angajații aflați la dispoziția clientului;