HR INSIGHTS FORUM

Driving Success Through People

17 octombrie 2024 ! Crowne Plaza, București

Într-o lume a muncii aflată în plină transformare digitală, cum poate organizația ta să valorifice tehnologiile emergente, precum inteligența artificială, fără a pierde esența umană?

Cum poți adapta cultura organizațională a companiei tale pentru a răspunde nevoilor a patru generații diferite de angajați și a rămâne competitiv în același timp?

Conferința HR INSIGHTS FORUM: Driving Success through People este locul unde aducem împreună oameni și idei pentru a face față schimbărilor care ne influențează pe toți. Evenimentul reunește voci influente din autoritățile centrale și locale, marile companii de consultanță, precum și experți din organizații de top, pentru a explora împreună soluții inovative și a contura viitorul succesului prin oameni. Vom discuta despre cum evoluează piața muncii și cum putem transforma provocările în oportunități reale. Ne vom concentra pe subiecte precum munca flexibilă, impactul inteligenței artificiale asupra organizațiilor și cum putem implica mai bine Generația Z. Vă invităm să fiți alături de noi pentru a găsi soluții inovative care să răspundă nevoilor de astăzi și de mâine, într-un cadru deschis și colaborativ.

AGENDA

8:30 – 9:00 – Cafea de Întâmpinare

9:00 – 9:30 – Introducere AFSRU – Sorina Donisa, Președinte AFSRU

9:30- 10:00Florin Irinel Cotoșman, Președinte ANOFM

10:00 – 10:30Viktorija Proskurovska, Labour Market Intelligence Manager, World Employment Confederation

10:30 – 11:00 – Tiziano Treu, Fost Ministru al Muncii Italia

11:00 – 11:30 – Pauză de Cafea

11:30 – 12:30Panel – Flexibilitatea muncii – cât de aliniate sunt nevoile pieței și cadrul legislativ 

  • Carmen Petcu, Managing Director De´Longhi Group
  • Florin Spătaru, Consilier de Stat la Cancelaria Prim-Ministrului României
  • Cristian Seidler, membru al Comisiei de muncă și protecție socială din Camera Deputaților
  • Georgiana Canache, Group General Counsel at ManpowerGroup Romania
  • Adelina Dabu, Head of Public Affairs at the Employers’ Confederation Concordia

12:30- 13:00 – Prezentare Studiu AFSRU – Sorina Donisa, Președinte AFSRU

13:00- 14:00 – Prânz

14:00 – 15:00Panel – 4 generații diferite, aceeași misiune

  • Cristina Dobrescu, Head of Client Operations &  KYC Business Line within Societe Generale Global Solution Centre
  • Bogdan Gabor, Country Manager Lugera The People Republic, Board Member AFSRU
  • Adina Vidroiu – HR Director EurA si Ungaria al companiei Microsoft
  • Lucia Iliescu Brădean, Country HR Manager Continental
  • Ruxandra Ciocîrlan, Enterprise Account Director – Growth Markets Linkedin
  • Andreea Coca – CX Manager & Research Lead în cadrul companiei Pluxee

15:00 – 15:30Mihai Zânt, Executive Coach, International Trainer and Managing Partner HUMANISTIC și co-fondator CareerShift.ro

15:3016:00 – Networking

VORBITORI

PROF. TIZIANO TREU – Former Minister of Labour and Social Security in the Italian Government

For more than five decades, Tiziano Treu has been at the forefront of shaping labor law and social security policy both in Italy and internationally. As a former Minister of Labour and Social Security, as well as Minister of Transportation in the Italian Government, he has played a pivotal role in developing legislation that continues to influence labor relations and social welfare systems.

One of his most notable contributions came on June 24, 1997, when, as Minister of Labour, Mr. Treu introduced the „Pacchetto Treu” – a groundbreaking legislative package aimed at combating unemployment. This law was instrumental in providing temporary agency work with formal recognition in the Italian legal system, marking a significant step toward modernizing labor practices in the country.

Today, as a Professor Emeritus of Labour Law at the Catholic University of Milan, Mr. Treu continues to influence the fields of labor law and industrial relations through his academic work, legal consulting, and public speaking engagements, ensuring that labor policies remain relevant in an increasingly complex global economy.

Viktorija Proskurovska

VIKTORIJA PROSKUROVSKA – Labour Market Intelligence Manager at World Employment Confederation

is a Labour Market Intelligence Manager at the World Employment Confederation. With a Master’s Degree in Analytical Economics and an MBA, Viktorija brings 20 years of extensive experience in economic analysis and project management, honed through her work with various trade associations and a Finance Ministry. She collects and transforms vast quantities of industry-related data into clear insights. Known for her analytical acumen, Viktorija is passionate about helping organisations navigate the complexities of the economic landscape, delivering reports and communicating in an insightful and accessible way to diverse stakeholders.

Carmen PETCU, General Manager De’Longhi România

este la Cluj din 2019, Director General al Delonghi Group în România.
Cu o echipă de aproape 4000 de angajati și un portofoliu dinamic de mașini automate de cafea, echipamente Braun de mic dejun, Delonghi a confirmat, în cei 12 ani de activitate în România, că este un lider dinamic și inovator pe o piață extrem de competitivă. Cea mai frumoasă dovadă a acestui parcurs robust este dezvoltarea din ultimii 3-4 ani, când uzinei din Jucu-Cluj i s-au alăturat cea din Salonta-Bihor in 2020 și cea din Satu Mare în 2022.
Inginer chimist, manager cu experiență internațională în domeniul industrial, în mai multe companii multinaționale de înaltă performanță și nivel tehnic, a lucrat peste 18 ani în automotive, în compania Michelin, cu misiuni în diferite colțuri ale lumii – Franța, Ungaria, China, Serbia, SUA, Mexic, dar lucrul de care este mândră tare este fabrica minunat de frumoasă pe care a construit-o în India, la Chennai.

Cristina Dobrescu – Head of Client Operations & KYC Business Line BRD, în cadrul Societe Generale Global Solution Centre, în România.

Conduce un efectiv de aproximativ 700 de angajați, care furnizează servicii pe parcursul întregului ciclu de viață al clientului, de la on-boarding până la off-boarding pentru persoane fizice și juridice, atât în sectorul retail, cât și wholesale. Cristina are peste 20 de ani de experiență în diverse sectoare (IT/Telecom, Gaming, Transport), unde a gestionat roluri în managementul operațiunilor, resurse umane, transformarea proceselor, managementul programelor și dezvoltarea afacerilor.

Mihai Zânt

(www.mihaizant.com) este Executive Coach, Trainer și Partener Co-fondator în CareerShift.ro și HUMANISTIC. Având o experiență de peste 15 ani în conducerea echipelor și a comunităților, și-a concentrat activitatea pe crearea de organizații care învață. Acum, el construiește experiențe de învățare pentru corporații utilizând sisteme de practică integrate, cu focus pe #Self #Leadership și #Future #Skills. A condus un program de finanțare Diaspora Start-up, este Business Mentor și Coach în cadrul Entrepreneurship Academy, Startarium și Future Makers. De asemenea, este Coach pentru programul de Executive MBA al ESCP Europe din Paris.

Bogdan-Gabor-Presedinte-AFSRU-si-Country-Manager-Lugera-Makler-Romania-3

Bogdan Gabor – Country Manager Lugera, The People Republic

este membru în Board-ul Asociației Furnizorilor de Servicii de Resurse Umane și Country Manager Lugera, The People Republic. Are o carieră bogată, construită în întregime în domeniul resurselor umane și acoperind funcția de HR din toate perspectivele. Și-a început călătoria profesională în domeniul resurselor umane în compania pe care o conduce în prezent și, în decursul celor 14 ani de activitate profesională, a ocupat diverse poziții de management având oportunitatea de a învăța și de a aplica concepte inovatoare în domeniul resurselor umane.

Sorina Donisa – CEO, Prohuman România

Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniile Resurse Umane, Financiar și Consultanță, Sorina Donisa ocupă în prezent poziția de Președinte AFSRU și CEO al Prohuman România începând cu anul 2010. Ea s-a alăturat echipei Prohuman în 1998 în poziția de Contabil Șef, și chiar daca a început în rolul de coordonare al departamentului financiar, de-a lungul anilor a coordonat și dezvoltat în companie o puternică linie de afaceri în Resurse Umane.
Sorina a absolvit cursurile Facultății de Vest din Timișoara, Facultatea de Finanțe și Contabilitate. În 2013 – 2014 a fost Președintele Asociației ARAMT (Asociația Română a Agenților de Muncă Temporară) în două mandate consecutive. Misiunea acestei asociații fiind aceea de crea un mediu legislativ propice și flexibil pentru desfășurarea activității de muncă temporară în România.

Adelina Mihai

Adelina Mihai – Moderator, Publisher Cariere

a lucrat ca jurnalist la Ziarul Financiar, liderul presei românești de business, timp de 14 ani, unde a acoperit subiecte legate de piața muncii din România, fiscalitate și macroeconomie.
A intrat în antreprenoriat la finalul anului 2022, iar în prezent lucrează pe proiecte de cercetare & comunicare cu diverse companii din industrii precum training, platforme de joburi, școli de business etc.
Din 2017 este membră a boardului Fundației World Vision România, organizație care își dedică activitatea bunăstării copiilor din mediile vulnerabile.
Este absolventă a Facultății de Jurnalism și Știintele Comunicării din cadrul Universității din București. În 2011, a primit premiul „Florin Petria” oferit de revista Piața Financiară la categoria cel mai bun jurnalist de business al anului, iar în 2015 a fost desemnată drept „Tânărul jurnalist al Anului” la categoria Economic în cadrul competiției organizate de Freedom House”.

Ruxandra Ciocîrlan, Enterprise Account Director – Growth Markets Linkedin

For more than a decade, Ruxandra has been working with talent providers to help them connect professionals with opportunities. In her role as an Enterprise Account Director at LinkedIn, she has been contributing to helping thousands of people in the region to take their careers and lives to new heights by bringing together two platforms that connect talent with opportunity at massive scale: LinkedIn and the recruitment industry in Central and Eastern Europe. Her approach is grounded in the massive benefits that talent businesses in CEE can derive from adopting technology and modern work, putting skills at the centre of professional competence, and deeply understanding the multiple phenomena shaping the world of work today.

Adina Vidroiu, HR Director EurA și Ungaria al companiei Microsoft

este HR Director pentru EurA si Ungaria al companiei Microsoft, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții software, servicii și echipamente IT la nivel global. În ultimii 15 ani, Adina Vidroiu a deținut poziții de senior leadership/ top management în departamentele de Resurse Umane ale unor companii recunoscute drept lideri globali în diferite industrii. Adina este un lider dedicat oamenilor, care a reușit să construiască echipe de succes și să contribuie semnificativ la transformarea culturii organizaționale a companiilor. Incluziunea și diversitatea, dar și grija și empatia sunt elemente cărora le acordă o atenție specială. Prin acțiunile sale, Adina încearcă să îndrume fiecare membru al echipei spre obținerea unor rezultate profesionale remarcabile.

Lucia Iliescu, Country HR Manager Continental România

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul HR, Lucia Iliescu este Country HR Manager Continental România, având totodată și rolul de HR Manager al Fabricii de Anvelope din Timișoara. Expertiza Luciei acoperă întreg spectrul activităților de HR, de la recrutare, managementul talentelor și dezvoltare organizațională și până la crearea și implementarea strategiilor de engagement și cultură organizațională.
Susține cu tărie și promovează rolul strategic pe care HR-ul îl are într-o companie, pentru atingerea obiectivelor de business. În același timp, îi place să anticipeze trendurile în resurse umane și să fie un early adopter.

Adelina Dabu Concordia

Adelina Dabu – Head of Public Affairs în cadrul Organizației Patronale Concordia

Adelina Dabu este Head of Public Affairs în cadrul Confederației Patronale Concordia, unde coordonează activitățile organizației în domeniul afacerilor naționale, europene și internaționale. Este delegatul permanent al Concordia la BusinessEurope și ofițer de legătură cu IOE și Business la OECD. De asemenea, este membră în Consiliul de Administrație al Eurofound, membră a Consiliului Economic și Social și membru supleant în Comitetul Economic și Social European (CESE).

Cu o experiență de peste 12 ani în domeniu, a lucrat anterior în mari companii private, ocupându-se de implicarea părților interesate, gestionarea riscurilor politice și sustenabilitate în diverse domenii, inclusiv politici fiscale, afaceri sociale, energie și FMCG.

Adelina a studiat administrarea afacerilor, științe politice, afaceri europene și antropologie în București și Bologna.

Cristi Seidler

Cristian Seidler – membru al Comisiei de muncă și protecție socială din Camera Deputaților

Cristian Seidler este de 8 ani membru al Comisiei de muncă și protecție socială din Camera Deputaților, comisie în care, în ciuda denumirii, se discută foarte rar despre piața forței de muncă din România. Anterior, Cristian Seidler a lucrat 10 ani în domeniul resurselor umane în proiecte de recrutare, formare și evaluare profesională.

GEORGIANA CANACHE JELISAVČIĆ – Group General Counsel, ManpowerGroup Romania

Georgiana is a senior attorney at law, Group General Counsel at the level of ManpowerGroup in Romania.

ManpowerGroup® (NYSE: MAN), is a leading global workforce solutions company. Its portfolio of expert brands – Manpower, Experis and Talent Solutions – creates substantial value for candidates and clients across more than 75 countries and territories and has done so for over 70 years. ManpowerGroup is recognized consistently for its diversity – as a best place to work for Women, Inclusion, Equality and Disability and earlier this year was named one of the World’s Most Ethical Companies for the 15th year – all confirming its position as the brand of choice for in-demand talent.

During more than 20 years of professional experience, Georgiana acquired relevant achievements in various fields of legal assistance, built in ManpowerGroup, competitive Big4 environment and reputable law firms. She currently coordinates the legal practice at the level of ManpowerGroup in Romania, managing over the years several strategic projects in other countries in Central and Eastern Europe where ManpowerGroup operates with a special focus on data privacy matters. Georgiana gathered extensive experience focusing on employment law, data privacy matters, corporate law and corporate compliance and complex contractual structures.

Florin Spataru

Florin Spătaru – Consilier de Stat la Cancelaria Prim-Ministrului României

Florin Spătaru este Consilier de Stat la Cancelaria Prim-Ministrului României, conducând inițiative-cheie în domeniul politicii și dezvoltării economice.

Ca specialist în Analiza Economică și Dezvoltarea Politicilor, Florin Spătaru oferă consultanță de specialitate cu privire la politicile economice, reglementări și reforme, impulsionând creșterea și dezvoltarea economică durabilă. În sfera Planificării Energetice, Florin Spătaru analizează cerințele energetice ale țării, proiecțiile cererii și dinamica ofertei, contribuind la deciziile esențiale în planificarea și politica energetică. În plus, Florin Spătaru are responsabilitatea de a menține o industrie de apărare robustă, supraveghind o rețea de companii și organizații active în acest domeniu. În sectorul Promovării și Facilitării Investițiilor, el evaluează potențialele oportunități de investiții și sectoarele cu scopul de a atrage investitori atât interni, cât și externi. Înainte de a servi ca și Consilier de Stat la Cancelaria Prim-Ministrului României, Florin Spătaru a fost numit Ministru al Economiei în noiembrie 2021.

Andreea CocaCX Manager & Research Lead în cadrul companiei Pluxee

Andreea Coca este Certified Customer Experience Professional (CCXP) și are statutul de Chartered Marketer. Este pasionată de tot ce ține de strategia, implementarea și măsurarea inițiativelor în aria Customer Experience. Experiența ei include cercetarea de piață și integrarea multiplelor surse de date și abordări, consultanța în domeniul Customer Experience și facilitarea workshopurilor – inclusiv prin metodologia LEGO® SERIOUS PLAY®. În prezent, este CX and Quality Manager în cadrul companiei Pluxee, unde coordonează o echipă de 8 membri, dedicată îmbunătățirii implicării a 3 grupuri de stakeholderi. În același timp, este și trainer în cadrul Institutului de Marketing pentru cursuri și workshopuri, atât deschise, cât și personalizate, despre customer experience și customer journeys.

SUSȚINĂTORI

PARTENERI GOLD

PARTENERI BRONZ

Membri AFSRU