Cererea de servicii de resurse umane a fost în creştere anul trecut, însă şi procesele de recrutare şi de selecţie mai dificile, arată o analiză a Asociaţiei Furnizorilor de Servicii de Resurse Umane (AFSRU).
♦ Bogdan Gabor, Lugera: „Rolul HR-ului în organizaţii a devenit tot mai complex, iar industria furnizării de servicii de resurse umane s-a repliat pentru a răspunde nevoilor acestora”
♦ Gabriel Gătejoiu, Agenţia de Servicii Professional: „Majoritatea companiilor au reluat programele de internship şi/ sau traineeship, pe care unii angajatori le-au pus on hold în 2021, ceea ce a adus noi proiecte în portofoliul nostru de servicii”
♦ Sorina Donisa, APT Prohuman: „Angajatorii au întâmpinat dificultăţi majore în atragerea de forţă de muncă calificată şi necalificată. Atât angajatorii, cât şi companiile de HR a trebuit să se adapteze şi să identifice soluţii prin care să poată suplini acest deficit”.
♦ Oana Popescu, Humangest: ”lunar au fost modificări în legislaţia muncii, norme sau ordonanţe de urgenţă care au pus în mare dificultate specialiştii în resurse umane.”
Articolul complet a fost publicat de Ziarul Financiar.
Photo credit freepik.com.